Büyük Kaptan: Levent Demiray Röportajı !

Büyük Kaptan: Levent Demiray Röportajı !

Yeni açılan sitemizin ilk röportajını efsane kaptanımız Levent Demiray ile yapıyoruz. O maçlara bilet alarak aramızda izleyen biri! O büyük kaptan! Samimi cevaplar ile karşılandığımız bu röportaj'da kaptan merak ettiğimiz bir çok konuya ışık tutuyor.

 

Biraz kendinden bahseder misin? Nerelisin? Ailen nereli? Futbola nasıl başladın? Almanya günlerin nasıldı?

14.11.1979 Berlin doğumluyum BSC Rehberge'de futbola başladım 8 sene oynadım alt yapısında, ardından bir başka alt yapı takımı olan Reinickendorfer Füchse'e geçtim benim dönemimde alt yapısı güçlü olan bi takımdı. 3 sene burda oynadım. Alt yapımı tamamlamak içinde son senemi Hertha Berlinde geçirdim ve alt yap maceramı bitirmiş oldum. Gelişmem iyi olduğu için Hertha Berlin bana 2 yıllık kontrat yaptı reserv takımında. 20 yaşında Türkiye maceram başladı. Babam İstanbullu annem Kastamonulu. Futbola babam sayesinde başladım kendisi zamanında 2. Ligde oynadı Feriköysporda.

Ailende senden başka sporcu var mı? aileden gelen bir yetenek mi bu?

Babam Mustafa Behiç Demiray İstanbul Feriköylü, Feriköysporda 1.lig ve 2.ligde oynadı. Futbolu babam bize sevdirdi. Abim zafer Demiray da yıllarca süper lig ptt 1.ligde oynadı, Beşiktaş ve Trabzonspor gördü. Ailden geliyor yani.

 

Almanyadan Türkiye'ye geliş hikayen nedir?

Hertha Berlin'de sözleşmem sona erdi ve ben Türkiye'ye gelmek istediğim için kendi isteğimle sözleşme uzatmadım. Abim Zafer demiray Trabzonspor'a transfer olunca kardeşinide alalım dediler. Ben de Trabzonspor'a transfer oldum.

Sakaryaspor'a ilk geliş hikayen nedir? Kimler vesile oldu? Süreç nasıl ilerledi?

Sakaryaspor'a geliş hikayem şöyle; o zamanki menejerim beni aradı ve "Sakaryaspor'a gidermisin?" dedi. Bende terddütsüz giderim cevabı verdim. Rahmi abinin ofisinde buluştuk Recep başkanda ordaydı 5 dakika bile sürmedi anlaşmamız , Recep başkanın yeri ayrı bende kendisini çok seviyorum.

Peki 1 sene aradan sonra tekrar Sakaryaspor'a geldin o süreç nasıldı? Teklifi duyunca ne hissetin?

Mecburen ayrılmak zorunda kaldım 3.ligdeki statü gereği nedeniyle. Sakaryaspordaki karyerimin böyle bitmesine çok üzülmüştüm sonuçda 5 sene emek vermiştim kötü günde hep sahip çıktım o formaya, ayrıldıkdan sonra bu formayı bi daha giyemicem diye düşünmüştüm. Çünkü statü gereği ve transferin kapalı olmasından dolayı. Ama statünün kalkması ve Sakaryaspor'un transferi açması yolumu tekrardan açılmasına sebep oldu. Ne diyeyim Allah dualarımı kabul etti. Ne demişler; "İpe götürseler sen bir çağır yeter!"

Duran toplarda tam bir sniper'sın kaptan, nereden öğrendin böyle frikik atmayı? Kendini bu konuda benzettiğin biri var mı?

Almanya'da alt yapılarda genelde hep şuta önem verirler, ordan şut tekniğim iyi. Örnek aldığım kişi Hami Mandıralı, televizyonda hep onun maçlarını izlerdim ve şut tekniğine bakardım.

Çalıştığın en iyi teknik adam hangisiydi?

Çalıştığım en iyi hocalar açık arayla Ercüment Coşkundere ve Şaban Yıldırım. Öteki hocalarda önemliydi ama bu ikisi farklıydı.

 

Unutamadığın bir gol ya da maç var mı?

Unutamadığım maç Antalya'da oynanan final maçı 5-1 kazandığımız maç. Unutamadığım gol 90+6 attığım frikik golü Bandırmaspor'a.

Hayatında keşke yapmasaydım dediğin bir olay var mı?

Bazı insanlara çok güvendim, keşke güvenmeseydim...

Geçen sene takım çok iyi giderken devre arası dağıtıldı. Sence en çok hangi futbolcunun eksikliğini çektik 2. yarı?

Hepsi, oynayan oynamayan hepsi işini yapıyordu.
 
Levent'e Sakaryaspor'dan takımına 1 oyuncu transfer etme hakkı verseler kimi alır? 
 
Hüseyin Bilge ve Burak Bekaroğlu, ayrıyetten bütün Sakaryalı gençler benim aslanlarım.
 
Gerçekçi olmak gerekirse sence bu sene Sakaryaspor'un ligdeki durumu ne olur?
 
İnşallah şampiyon olur...
 
Sakarya Şehirinde Kırgın olduğun insanlar var mı?
 
Kırgın olduğum insanlar var, o kişilere iyilik yaptığım halde benim arkamdan kötü konuşmalarına kırgınım.
 
 
Sakaryaspor'a dönmek istiyor mu? Ya da futbolu burada bırakmak ister mi?
 
Eğer adalet varsa futbolu o şanlı Sakaryaspor formasıyla bırakırım. Bunu hakettiğimi düşünüyorum...
 

İki çocuk babasısın prensesler gibi bir kızın ve aslan gibi bir oğlun var kaptan, şöyle futbolcu gözüyle baktığında ufaklıkta var mı bir ışık şimdiden? Ya da bu işlere hiç bulaşmayıp okumasını mı istersin?

 
Doğduğundan beri Sakaryaspor sevgisini aşıladım oğluma. Onu bebekken bile hep sakaryaspor besteleriylen uyutuyordum. O sadece Sakaryaspor'u tutacak. Nüfus kağıdında ne yazıyorsa o! İleride futbol oynamasını tabi isterim. Özellikle Sakaryasporda ve yurt dışında 54 numarayı en iyi şekilde temsil etmesini isterim.
 
Futbolu bir kenara bırakırsak Levent'in bilinmeyen yönleri & hobileri nelerdir?
 
Masa tenisinde daha kimse yenemedi beni. Arabesk müzik aşırı severim. Onun dışında çocuklarımla zaman geçirmekten hoşlanıyorum.
 
*kaptan sevdiği bir şarkıyıda paylaşıyor bizimle.
 

 

 

Son olarak taraftara söylemek istediğin bir şey var mı?

Bir gün gelecek Sakaryaspor'u Tatangalar yönetecek, aynı roma taraftarı gibi! Hiç kimse onlar kadar sevmiyor! Sakaryasporda bu yolda canını feda edenler bile oldu...

 

Bu samimi röportaj için kaptana şükranlarımızı sunuyoruz...

 

 

Bu yazı Sakarya 2. Noteri tarafından onaylanmışır. Kaynak gösterilmeden kopyalanması durumunda kanuni haklarımız çerçevesinde maddi ve manevi tazminat cezası ile karşılacağınızı bildirmek isteriz...

Tüm hakları saklıdır.