Taraftarın Sevgilisi: Burak Göksel Röportajı!

Taraftarın Sevgilisi: Burak Göksel Röportajı!

O top her ayağına geldiğinde tribünleri ayağa kaldıran adam, bir insan 1.5 senede kendini ne kadar sevdirebilirse o kadar sevdiren adam! Nam-ı değer: Di Maria Burak!
Biraz kendinden bahseder misin? Nerelisin? Ailen nereli? Futbola nasıl başladın?
 

26.02.91 İstanbul doğumluyum ailem Sinoplu . Futbola önce okul takımında başlamıştım bir iki maç sonunda İstanbul amatör takımlarından Cevizli Gençlergücüne geçmiştim. Orada alt yapıyı tamamladıktan sonra bir kaç sene sonra Kartal Belediyespor'a transfer oldum . Daha sonra ise hayatımı değiştiren Kartal spor'a geldim ve ilk profesyonel sözleşmemi imzaladım.

Ailende senden başka sporcu var mı? Aileden gelen bir yetenek mi bu?

Evet aileden gelen bir sevgi futbol, babam zamanında çok oynamış ayni şekilde abim de öyle...

 

Bal ligindeyken keşfedilip profesyonel olma süreci nasıl oldu?

Bal liginde iken ilk hoca bana şans vermemişti o zaman hep büyükler vardı. Tabi sezonun ilk yarısını çok kotu bitirmiştik. İkinci devrede benim altyapı hocam gelmişti ve çıktığım 12 maçta 6 gol atmıştım çok iyi bir sezon geçirmiştim, ondan sonra zaten Profesyonel imzalamıştım Kartalspor ile...
 
Sakaryaspor'a geliş hikayen nedir? kimler vesile oldu? süreç nasıl ilerledi? 
 
 

Aslında doğruyu söylemek gerekirse 3.ligde oynamayı hiç düşünmüyordum. Çünkü Kartalspor ile sözleşmem bitti ve başka takımlar aklımdaydı tekliflerde vardı aslında. Bu süreç içinde kararsızdım. 

Bir gün beni aradılar Sakaryaspor ile alakalı inanın çok sevindim hiç düşünmedim bile kaçıncı ligde olduğunu. Çünkü  gerçekten hayranı olduğum gerçekten sevdiğim takip ettiğim bir camia. Daha sonra Hamza Gezmiş & Burak Akdiş ve Şaban hoca beni aradılar ve bu üç isim benim hayatta kıramayacağım ve bendeki yerleri çok farklı olan isimler Sakaryaspor'a gelmemde en büyük etken olmuşlardır.

 Ayrıca önlerin haricinde en büyük etkenlerden biride Tatangalardir ... Tamam dedim ve gelmiştim ayni gün içerisinde Sakaryaapor'a.

 

Taraftarların seni fiziki ve teknik olarak Di Maria'ya benzetmesine ne diyorsun? Senin kendini benzettiğin bir futbolcu var mı?

Evet Kartalspor'da iken de Di Maria denilirdi aslında benziyorum herhalde :) Sevdiğim beğendiğim bir futbolcu, taraftarlarinda beni Di Maria'ya benzetmesi hosuma gidiyo acikcasi iyi bir futbolcu çünkü.

 

Çalıştığın en iyi teknik adam hangisiydi?

Şaban Yıldırım ve Besim Durmuş. Ayrıyetten beni en iyi tanıyan alt yapı hocam Talip Aktaş'ı da söylemek istiyorum .

 

Unutamadığın bir gol ya da maç var mı?

Unutamadığım bir maç var tabiki de geçen sezon play-off Erzurumspor maçı ve orada attığım uzatmalardaki gol o benim hayatımdaki en güzel gol ve çok büyük bir anıdır.

 
 
 
 

 

Hayatında keşke yapmasaydım dediğin bir olay var mı?

Evet var bir iki lüzumsuz insana kızıp çok sevdiğim, güçlü olduğum Sakaryaspor'dan ayrılmak...

Geçen sene takım çok iyi giderken devre arası dağıtıldı. Sence en çok hangi futbolcunun eksikliğini çektik 2. yarı?

Bence hepsi faydalıydı. Çocukların hepsi bir şeyler vermişti takıma ve lider bitirmiştik anlamsız şeyler olmuştu sonrasında...

Burak'a Sakaryaspor'dan Kartalspor'a 1 oyuncu transfer etme hakkı verseler kimi alır?

Şuandaki takimi bilmiyorum ama benim en çok anlaştığım Volkan Yılmaz'dı iyi bir topçu bir hücumcu olarak onu alırdım.

Gerçekçi olmak gerekirse sence bu sene Sakaryaspor'un ligdeki durumu ne olur?

Kötü şeyler söylemek düşünmek istemiyorum, insallah şampiyon olarak bitirirler... 
 
 
Futbolu bir kenara bırakırsak Burak'ın bilinmeyen yönleri & hobileri nelerdir?

 

Yüzmeyi çok seviyorum, araba tutkunuyum açıkçası. Ailemle beraber olmaktan çok keyif alıyorum .

Sakaryanın ilk ve tek mizah amaçlı taraftar hesabı olan selo_basgan'ı nasıl buluyorsun? Nereden haberin olduda takipledin bizi:)?

Twitter'da görmüştüm, bana yazı yazılmıştı hoşuma gitti ve takip ettim:) 

 

Son olarak taraftara söylemek istediğin bir şey var mı?

Aslında... Açıkçası onları o kadar çok özledim ki inan anlatamam belki de . O sahaya çıktığımda hiç durmadan takimi ateşlemelerini, bana olan sevgilerini, hiç bir zaman unutmayacağım bana çok destek cıktılar hepsinden Allah razı olsun.

 Hayatimin en değerli taraftar grubu olarak kalacaklardır. Benim ziyaretime bile İstanbul'a gelmişlerdi. Yani diyeceğim o kadar çok şey var ki sığdıramıyorum buraya..Tekrardan ikinci memleketim olan Sakarya'ya selam olsun!..

Bu hoş sohbet için Burak Göksel'e şükranlarımızı sunuyor ve ileriki yıllarda onu Sakaryaspor forması altında tekrar görmeyi temenni ediyoruz...

 

Bu yazı Sakarya 2. Noteri tarafından onaylanmışır. Kaynak gösterilmeden kopyalanması durumunda kanuni haklarımız çerçevesinde maddi ve manevi tazminat cezası ile karşılacağınızı bildirmek isteriz...

Tüm hakları saklıdır.